.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اطلاعات استان مازندران هشدار داد
گسترش بهائیت در شمال کشور
مسئولین و بزرگان باید در خاموش کردن این گونه توطئه‌ها همدل شده و دست در دست هم اذهان مردم را با خطرات آن آشنا کنند و در این امر متحد باشند.
 گسترش بهائیت در شمال کشور

جلسه طلاب و فضلای چالوس روز گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام حکیم در این جلسه اظهار داشت: ساختارهای معیوب مدیریتی در برخی از سازمان‌ها باید اصلاح شود.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: برای مدیریت استان باید از افراد بومی استفاده شود و استعدا‌دها، استادان و مهندسین مومن و توانای بسیار مستعدی برای مدیریت در جایگاه‌های مختلف شهر چالوس وجود دارد که از آنها بهره‌مند نشده‌ایم.

حجت‌الاسلام حکیم از خطر گسترش بهائیت و مسیحیت خبر داد و گفت: مسئولین و بزرگان شهر باید در خاموش کردن این گونه توطئه‌ها همدل شده و دست در دست هم اذهان مردم را با خطرات آن آشنا کنند و در این امر متحد باشند.

وی افزود: تقریباً تمامی سران بهائیت در شهر چالوس دستگیر، بازداشت و تبعید شده‌اند، ولی قانون دقیقی برای برخورد با بهائیت وجود ندارد.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران به وظایف حوزویان اشاره کرد و گفت: طلاب با تبلیغ و کار فرهنگی مردم را هدایت کنند و آنان را از گرایش به سمت اهل حق، بهائیت و مسیحیت باز دارند.

وی افزود: با توجه به تلاش غرب در خارج و داخل کشور برای تاثیرگذاری در روند انتخابات، وظیفه روحانیت و علما آگاه نمودن مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.